Prowadząc sklep internetowy, zamówienia oraz dane klienta mogą być przyjmowane na różne sposoby. Jeżeli klient, który jeszcze nie zarejestrował się w Twoim sklepie, składa zamówienie telefonicznie, możesz go zarejestrować z poziomu panelu administracyjnego. Po wprowadzeniu wszystkich danych klienta, wygeneruj losowe hasło, a sklep wyśle odpowiedni e-mail z jego danymi.
Dodawanie nowego klienta z poziomu panelu sklepu sStore.
Aby dodać nowego klienta w Twoim sklepie:
- Zaloguj się do panelu administratora sklepu, a następnie przejdź do menu Klienci i zamówienia > Klienci.
- Nad listą klientów kliknij w przycisk +, aby przejść do formularza
- Wprowadź wszystkie dane klienta, takie jak jego imię, nazwisko, e-mail i dane adresowe.
- Kliknij w przycisk Wygeneruj losowe hasło, a następnie Aktualizuj. Nowy klient zostanie zarejestrowany w Twoim sklepie.