1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Klienci i zamówienia
  4. Klienci
  5. Jak dodać nowego klienta z poziomu panelu administratora sklepu sStore?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak dodać nowego klienta z poziomu panelu administratora sklepu sStore?

Prowadząc sklep internetowy, zamówienia oraz dane klienta mogą być przyjmowane na różne sposoby. Jeżeli klient, który jeszcze nie zarejestrował się w Twoim sklepie, składa zamówienie telefonicznie, możesz go zarejestrować z poziomu panelu administracyjnego. Po wprowadzeniu wszystkich danych klienta, wygeneruj losowe hasło, a sklep wyśle odpowiedni e-mail z jego danymi.

Dodawanie nowego klienta z poziomu panelu sklepu sStore.

Aby dodać nowego klienta w Twoim sklepie:

  1. Zaloguj się do panelu administratora sklepu, a następnie przejdź do menu Klienci i zamówienia > Klienci.
  2. Nad listą klientów kliknij w przycisk +, aby przejść do formularza
  3. Wprowadź wszystkie dane klienta, takie jak jego imię, nazwisko, e-mail i dane adresowe.
  4. Kliknij w przycisk Wygeneruj losowe hasło, a następnie Aktualizuj. Nowy klient zostanie zarejestrowany w Twoim sklepie.

 

Zaktualizowano 6 lipca 2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles