1. Home
  2. Panel Klienta firmy eBiznes.pl
  3. Do czego służy Panel Klienta eBiznes.pl?

Do czego służy Panel Klienta eBiznes.pl?

Witamy Cię w nowym „Panelu klienta” firmy eBiznes.pl (wcześniej sStore).

Panel Klienta umożliwia zarządzanie wszystkimi usługami w jednym miejscu, np. zmianę konfiguracji, realizację płatności online lub pobieranie faktur.

Zawartość pulpitu panelu może różnić się zawartością, w zależności od usług, które posiadasz na swoim koncie.

Logowanie do Panelu Klienta eBiznes.pl jest za pomocą adresu e-mail przypisanego do usługi; jest to e-mail podany przy rejestracji usługi. Po poprawnym zalogowaniu, wyświetlany jest Pulpit, na którym wyświetlane są wszystkie najważniejsze informacje o koncie i usługach, np. stan płatności oraz status zarejestrowanych usług.

Za pomocą Panelu Klienta możesz m.in.:

  • zarządzać usługami i ich ustawieniami;
  • sprawdzić wygenerowane faktury oraz je opłacić online;
  • zarejestrować kolejną usługę, np. e-sklep, stronę www, pozycjonowanie i reklamę, domenę, hosting;
  • zarządzać danymi abonenta usługami oraz dodatkowymi kontaktami;
  • wysyłać nowe zgłoszenia do pomocy technicznej, a także sprawdzać wcześniej wysłane.

 

 

Zaktualizowano 11 lipca 2022

Czy ten artykuł był pomocny?