1. Home
  2. Panel Klienta eBiznes.pl
  3. Do czego służy Panel Klienta eBiznes.pl?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Do czego służy Panel Klienta eBiznes.pl?

Witamy Cię w nowym „Panelu klienta” firmy eBiznes.pl (wcześniej sStore).

Panel Klienta umożliwia zarządzanie wszystkimi usługami w jednym miejscu, np. zmianę konfiguracji, realizację płatności online lub pobieranie faktur.

Zawartość pulpitu panelu może różnić się zawartością, w zależności od usług, które posiadasz na swoim koncie.

Logowanie do Panelu Klienta eBiznes.pl jest za pomocą adresu e-mail przypisanego do usługi; jest to e-mail podany przy rejestracji usługi. Po poprawnym zalogowaniu, wyświetlany jest Pulpit, na którym wyświetlane są wszystkie najważniejsze informacje o koncie i usługach, np. stan płatności oraz status zarejestrowanych usług.

Za pomocą Panelu Klienta możesz m.in.:

  • zarządzać usługami i ich ustawieniami;
  • sprawdzić wygenerowane faktury oraz je opłacić online;
  • zarejestrować kolejną usługę, np. e-sklep, stronę www, pozycjonowanie i reklamę, domenę, hosting;
  • zarządzać danymi abonenta usługami oraz dodatkowymi kontaktami;
  • wysyłać nowe zgłoszenia do pomocy technicznej, a także sprawdzać wcześniej wysłane.

 

 

Zaktualizowano 11 lipca 2022

Czy ten artykuł był pomocny?