1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Klienci i zamówienia
  4. Klienci
  5. Dlaczego dane klienta w panelu administratora sklepu sStore są wyświetlane na czerwono?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Dlaczego dane klienta w panelu administratora sklepu sStore są wyświetlane na czerwono?

Jeśli w menu Klienci i zamówienia > Klienci zobaczysz czerwone wpisy, oznacza to, że osoby te kupiły coś bez rejestracji lub opcja Zezwól na rejestrację nowych klientów jest wyłączona w Konfiguracja > Klienci. Tacy klienci są nieaktywni i nie będą mogli się zalogować do sklepu, dopóki nie zostaną ręcznie aktywowani.

Jak aktywować konto klienta ręcznie?

Aby aktywować ręcznie konto klienta, musisz wygenerować dla niego nowe hasło. Aby to zrobić:

  1. Przejdź do menu Klienci i zamówienia > Klienci > Lista klientów.
  2. Kliknij przycisk edycji przy nieaktywnym kliencie (czerwonym).
  3. Wygeneruj dla klienta losowe hasło, klikając w przycisk Wygeneruj losowe hasło, a następnie kliknij Aktualizuj.

Po tej operacji klient otrzyma e-mail o zmianie danych wraz z losowo wygenerowanym hasłem, dzięki któremu będzie mógł zalogować się do sklepu.

Zaktualizowano 5 kwietnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles