Statystyki umożliwiają sprawdzenie, jak przebiega współpraca z klientami sklepu. Można tu sprawdzić, którzy klienci są najbardziej aktywni, jakie towary cieszą się największym powodzeniem, a także, jakie formy płatności są preferowane przez osoby dokonujące zakupów. Korzystanie z poniższych funkcji może być Ci pomocne w planowaniu strategii marketingowej i nieustannym ulepszaniu oferty sklepu.
Menu statystyk jest podzielone na ich rodzaje, takie jak statystyki zamówień, najczęściej kupowane produkty itd.
Zamówienia
Znajduje się tutaj wykres, na którym przedstawiona jest ilość zamówień w poszczególnych miesiącach. Poniżej mamy zestawienie tych danych w tabeli.
Formy płatności
W tym miejscu możemy sprawdzić, które płatności są najczęściej wybierane przez naszych klientów. Poza barwnym wykresem kołowym, w tabeli mamy dokładnie podaną ilość zamówień oraz sumę.
Formy dostawy
Tutaj znajduje się ranking ukazujący najczęściej wybierane formy dostawy. Wykres kołowy ukazuje to nam w formie graficznej, natomiast w tabeli poniżej mamy dane liczbowe.
Najlepsi klienci
Pokazuje klientów, którzy kupują najwięcej i najczęściej w Twoim sklepie. Ciemniejszym kolorem jest zaznaczona średnia wartość zamówień.
Wyświetlone produkty
Możesz sprawdzić, które produkty Twojego sklepu są najchętniej przeglądane przez Twoich klientów. Takie produkty mogą wkrótce stać się bestsellerami.
Kupowane produkty
Pokazuje wykres najczęściej kupowanych produktów. Jeżeli chcesz pokazać klientom, które produkty sprzedają się najlepiej, możesz włączyć moduł Bestsellery, ponieważ produkty są dobierane właśnie na podstawie tych statystyk.
Wyszukiwane frazy
Sprawdź, jakie słowa Twoi klienci najczęściej wpisują do wyszukiwarki sklepu. Możesz je również uwidocznić klientom za pomocą modułu Ostatnio szukane. Najczęściej używane frazy przez Twoich klientów mogą ułatwić Ci dobór słów kluczowych dla pozycjonowania sklepu.