Dzięki integracji z systemem ratalnym Santander klienci Twojego sklepu będą mogli dokonywać zakupów na raty bez konieczności wychodzenia z domu.
Jak zintegrować sklep z Santander?
Aby zintegrować sklep z systemem ratalnym Santander, należy podpisać umowę partnerską z Santander Consumer Bank S.A. Jako właściciel sklepu zostaniesz poproszony o podanie adresu, określanego jako „URL_Pozytywny”. Aby odszukać wspomniany adres, z menu Konfiguracja >Integracje wybierz pozycję Systemy płatności. URL znajduje się w sekcji „Raty Santander”.
Uwaga!!! Powyższy adres url jest jedynie przykładem. Twój sklep posiada własny, unikatowy URL pozytywny.
Podczas rejestracji otrzymasz od Santander Consumer Bank tzw. „ID partnera”, które będzie Ci potrzebne w dalszym procesie integracji. Aby dokończyć integrację sklepu z Ratami Santander:
- Przejdź do Konfiguracja > Integracje > Systemy płatności.
- Kliknij przycisk Ustawienia pod pozycją Santander.
- Kliknij przycisk Zainstaluj moduł, a następnie Edytuj.
- Włącz moduł, klikając opcję Tak.
- Podaj ID partnera oraz inne niezbędne dane, które otrzymasz od banku Santander.
- Ustaw statusy zamówień dla transakcji oczekujące, przyjętej i odrzuconej, a także ustaw strefę geograficzną.
- Kliknij Aktualizuj.
Uwaga!
Jeżeli nie widzisz rat santander w koszyku Twojego sklepu po wybraniu sposobu dostawy, przejdź do Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka, a następnie przejdź do edycji wybranej formy dostawy. W sekcji Obsługiwane płatności włącz Raty santander dla każdego dostawcy.