mBank to pionier w bankowości elektronicznej, należący obecnie do koncernu BRE Bank, powstał w 2000 roku, tworząc nowy rodzaj bankowości – bankowość elektroniczną.
Dzięki zintegrowaniu Twojego sklepu z tą funkcją udostępnisz Swoim klientom możliwość dokonywania płatności w wygodnym systemie ratalnym. Pamiętaj jednak, że opcja ta widoczna będzie w koszyku dopiero, gdy wartość zamówienia przekroczy 300 zł.
Jak zintegrować sklep z systemem mBank RATY?
Aby rozpocząć integrację z mBank Raty:
- Wypełnij formularz rejestracji na stronie mBank.
- postępuj zgodnie z podanymi na powyższej stronie instrukcjami, by rozpocząć korzystanie z Programu Partnerskiego.
Gdy otrzymasz niezbędne dane autoryzacyjne do integracji w Twoim sklepie:
- W panelu administratora sklepu przejdź do Konfiguracja > Sprzedaż > Płatności.
- Kliknij przycisk Edytuj przy pozycji Raty mBank.
- Kliknij opcję Zainstaluj moduł.
- Wprowadź potrzebne dane do integracji i kliknij Zapisz.
Wypełnij pola w oknie edycji korzystając z danych uzyskanych od Organizatora. Nie zapomnij też uzupełnić statusy zamówień oraz pozostałe opcje. Podobnie, jak w każdej innej płatności, nie zostawiaj tu wartości „standardowej”. W polu „Kolejność wyświetlania” możesz podać wartosć liczbową w celu ustawienia pozycji tego modułu na liście płatności. Pamiętaj również, aby skonfigurowany moduł płatności załączyć w skonfigurowanych modułach dostawy w menu Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka, zaznaczając raty mBank w sekcji Obsługiwane płatności.