1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Konfiguracja - ustawienia
  4. Płatności
  5. Jak skonfigurować płatność terminową w sklepie sStore?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak skonfigurować płatność terminową w sklepie sStore?

Płatności terminowych używają głównie klienci hurtowi, którzy mogą zapłacić za zakupione towary w późniejszym terminie. Można w nim  także ustawić minimalną wartość zamówienia, od której będzie dostępna odroczona płatność oraz naliczyć dodatkowe rabaty.

Jak włączyć i skonfigurować płatność terminową?

Aby skonfigurować i włączyć płatność w terminie, wykonaj następujące kroki:

  1. Z menu Konfiguracja >Sprzedaż wybierz pozycję Płatność.
  2. Odszukaj pozycję Płatność terminowa i kliknij przy niej ikonkę Edytuj. Następnie w oknie, które się pojawi, kliknij Zainstaluj moduł.

  3. Zostaniesz przekierowany do edycji Płatności terminowej. Wprowadź odpowiednie ustawienia w poszczególnych opcjach modułu.

Podczas uzupełniania formularza, wypełnij następujące informacje.

  • Ilość możliwych dni opóźnienia płatności
    Wprowadź tu oddzielone przecinkami wartości oznaczające liczbę dni, które klient będzie mieć na dokonanie zapłaty.
  • Treść informacji dla klienta
    Wpisz informacje potrzebne do zrealizowania płatności (np. dane rachunku bankowego).
  • Zniżka procentowa
    Jeżeli wybierzesz „Tak”, w następnym polu wprowadź procentową wartość rabatu. W przypadku wybrania „Nie”, należy określić kwotę rabatu.
  • Wysokość zniżki
    Procentowa lub kwotowa wysokość rabatu. Uważaj, by w tym polu nie umieścić symbolu procentu (%) lub symbolu waluty (zł). Nie można też wprowadzać wartości ujemnych (np. „-10”), gdyż wartośćtaka zostanie paradoksalnie dodana do ceny zamówienia.
  • Minimalna kwota zamówienia do rabatu
    Wprowadź wartość zamówienia, powyżej której ma być naliczany rabat, gdy klient wybierze płatność terminową.
  • Kolejność wyświetlania
    Możesz tu określić, w którym miejscu listy płatności wyświetlonej w koszyku ma pojawiać się „Płatność terminowa”.
  1. Gdy klikniesz Aktualizuj, moduł będzie dostępny na liście płatności w koszyku.

 

Zaktualizowano 2 października 2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles