Jeśli nie otrzymujesz wiadomości e-mail na jednym z kont pocztowych, ale na inne adresy otrzymujesz je bez problemu, może to wskazywać na przepełnienie przestrzeni na serwerze dla tego konkretnego konta e-mail.
W celu ustalenia tego, należy sprawdzić ustawione limity pojemności dla danej skrzynki e-mail.
Możesz to sprawdzić logując się do panelu klienta eBiznes.pl.
Przejdź do Moje usługi i na liście usług wybierz usługę SKLEPU / STRONY / HOSTINGU, zależnie od aktywnych usług związanych z domeną, na której została utworzona skrzynka pocztowa e-mail.
W sekcji Zarządzanie pocztą e-mail wybierz pozycję Konta email
Na liście kont email wybierz ten adres e-mail, z którym masz problem i kliknij w ikonę edycji.
W następnym okienku przy pozycji “Nieograniczona pojemność” kliknij w przycisk, umożliwiający jej włączenie.
W ten sposób zostanie przydzielona nieograniczona pojemność dla tej konkretnej skrzynki pocztowej. Należy jednak pamiętać, że rzeczywista dostępna pojemność na serwerze zależy od wybranego pakietu dla sklepu internetowego, strony internetowej lub hostingu.
Jeśli jednak dla tej skrzynki e-mail była już ustawiona wcześniej nieograniczona pojemność, a pomimo to nie otrzymujesz żadnej wiadomości na nią, wyślij zgłoszenie do naszej pomocy technicznej, bezpośrednio na e-mail pomoc@ebiznes.pl lub poprzez formularz kontaktowy.