1. Home
  2. Sklep internetowy sStore
  3. Jak dodać produkt do nowości, w sklepie internetowym sStore?
  1. Home
  2. Marketing
  3. Nowości
  4. Jak dodać produkt do nowości, w sklepie internetowym sStore?
  1. Home
  2. Marketing
  3. Jak dodać produkt do nowości, w sklepie internetowym sStore?

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak dodać produkt do nowości, w sklepie internetowym sStore?

Za pomocą modułu nowości możesz decydować, które produkty w Twoim sklepie internetowym mają być wyświetlane jako nowości, a także ustalić kolejność ich wyświetlania.
Jeśli żaden produkt nie zostanie dodany do tego modułu, wszystkie będą traktowane jako nowości przez cały czas. Oznacza to, że wszystkie produkty dodane do sklepu będą pojawiały się w module nowości, co jest rozwiązaniem prawidłowym.
Jeśli jednak chcesz kontrolować, które produkty są wyświetlane jako nowe, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Dodawanie produktu do nowości w sklepie

1. Przejdź do menu Produkty i kategorie , wybierz produkt, który chcesz dodać i kliknij przy nim ikonę Dodaj do nowości (ikonę w kształcie gwiazdy z wieloma ramionami).

2. Wprowadź datę wygaśnięcia nowości oraz numer do sortowania, a następnie kliknij „Wstaw”. Numer do sortowania jest opcjonalny – jeśli go nie wprowadzisz, produkty będą wyświetlane alfabetycznie lub według numeru ID. Jeśli jednak chcesz, aby produkty były wyświetlane zgodnie z Twoim ustaleniem, musisz dodawać kolejne numery do sortowania.
Data wygaśnięcia jest również opcjonalna – jeśli jej nie wprowadzisz, produkty będą wyświetlane jako nowe cały czas.

Możesz również dodawać produkty do nowości hurtowo. W tym celu zaznacz po lewej stronie te produkty, które mają być pokazane na stronie Twojego sklepu w nowościach, a następnie powyżej wybierz pozycję „Dodaj do nowości„, po czym kliknij przycisk „Wykonaj„.

3. Aby sprawdzić, które produkty są dodane do listy nowości, przejdź do menu Marketing > Nowości > Lista nowych produktów.

Edycja listy nowości w sklepie internetowym

Możesz w łatwy sposób zarządzać listą nowości w sklepie, włączając i wyłączając produkt z nowości, zmieniając datę wygaśnięcia oraz kolejność sortowania.
Aby zmienić datę wygaśnięcia lub numer sortowania:
1. Wejdź w menu Marketing > Nowości > Lista nowych produktów, a następnie kliknij w przycisk edycji przy wybranym produkcie.

2. Wprowadź nową datę wygaśnięcia i/lub nowy numer do sortowania, aby zmienić kolejność wyświetlania.
Data wygaśnięcia jest opcjonalna – jeśli jej nie wprowadzisz, produkty będą wyświetlane jako nowe cały czas.
Numer do sortowania jest również opcjonalny – jeśli go nie wprowadzisz, produkty będą wyświetlane alfabetycznie lub według numeru ID.

3. Kliknij w Aktualizuj, by zakończyć wprowadzanie zmian.

Ukrywanie i usuwanie produktów w module nowości na stronie sklepu internetowego

Możesz tymczasowo wyłączyć produkt z nowości i przywrócić go w dowolnej chwili przed nadejściem dnia wygaśnięcia za pomocą przycisków w kolumnie „Aktywność„.

By trwale usunąć produkt z listy nowości, kliknij przy nim przycisk „Edytuj”, a następnie „Usuń”.
Możesz również masowo usunąć produkty z modułu nowości. Wystarczy zaznaczyć po lewej stronie produkty, które chcesz usunąć, a następnie na dole strony wybrać opcję „Usuń zaznaczone” i kliknąć przycisk „Wykonaj”.
Zaktualizowano 16 maja 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles