W menu Konfiguracja > Ustawienia regionalne > Kraje możesz zarządzać listą krajów, z których będą mogli się rejestrować klienci w Twoim sklepie. Podczas dodawania kraju możesz podać jego pełną nazwę, oraz kod ISO, na przykład PL dla Polski.
Jak dodać nowy kraj?
Aby rozpocząć dodawanie nowego kraju do Twojego sklepu:
- Kliknij Nowy kraj.
- Wypełnij wyświetlone okno odpowiednimi danymi o dodawanym kraju.
- Kliknij Wstaw.
Jak edytować kraj?
Aby rozpocząć edycję kraju, w celu poprawienia danych:
- Przejdź do Konfiguracja > Ustawienia regionalne > Kraje.
- Kliknij przycisk Edytuj przy wybranym kraju.
- Zmodyfikuj dane o wybranym kraju.
- Kliknij Aktualizuj.
Jak usunąć kraj ze sklepu?
Aby usunąć kraj ze sklepu:
- Przejdź do Konfiguracja > Ustawienia regionalne > Kraje.
- Kliknij Edytuj przy wybranym kraju.
- Kliknij przycisk Usuń.
Uwaga!
Jeżeli usuwasz kraj, który jest powiązany ze strefami geograficznymi, jego kopia w strefie również zostanie usunięta. Jeżeli w sklepie istnieją klienci, którzy rejestrowali się z usuwanego właśnie kraju, będą musieli edytować swoje dane podczas najbliższego logowania się w sklepie.