Witamy Cię w nowym „Panelu klienta” firmy eBiznes.pl (wcześniej sStore).
Panel Klienta umożliwia zarządzanie wszystkimi usługami w jednym miejscu, np. zmianę konfiguracji, realizację płatności online lub pobieranie faktur.
Zawartość pulpitu panelu może różnić się zawartością, w zależności od usług, które posiadasz na swoim koncie.
Logowanie do Panelu Klienta eBiznes.pl jest za pomocą adresu e-mail przypisanego do usługi; jest to e-mail podany przy rejestracji usługi. Po poprawnym zalogowaniu, wyświetlany jest Pulpit, na którym wyświetlane są wszystkie najważniejsze informacje o koncie i usługach, np. stan płatności oraz status zarejestrowanych usług.
Za pomocą Panelu Klienta możesz m.in.:
- zarządzać usługami i ich ustawieniami;
- sprawdzić wygenerowane faktury oraz je opłacić online;
- zarejestrować kolejną usługę, np. e-sklep, stronę www, pozycjonowanie i reklamę, domenę, hosting;
- zarządzać danymi abonenta usługami oraz dodatkowymi kontaktami;
- wysyłać nowe zgłoszenia do pomocy technicznej, a także sprawdzać wcześniej wysłane.